Stockholmthewayiknowit

Blogg alltså! Ett synnerligen intressant litet projekt som jag nu har startat upp! Intressant, men det som återstår att se är väl om jag lyckas hålla den uppdaterad... Hehe. Ni som känner mig vet ju att jag är en människa med mycket engagemang, men med mycket litet tålamod. Jag tenderar ävan att tröttna på saker rätt fort, så ja, vi får la se!
Så vem är jag då? En fråga som kräver sitt svar. Mitt namn är Sandra, är nybliven student på Byggteknik och Desig på KTH. En utbildning som fick mig att lämna den underbara västkusten för Haninge på Sveriges baksida (östkusten underförstått!). Så jag bor faktiskt i Haninge, och inte i Stockholm, vilket kanske kan förvirra, då bloggens namn är stockholmthewayiknowit. Lite ballare namn än typ haningethewayiknowit... 
Aja, tanken var väl att jag helt enkelt skulle få någonstans att skriva av mig, typ som en publik och inte fullt så intim variant av en dagbok. Dock tänker jag inte skriva särskilt mycket mer idag, för det har jag inte riktigt tid med bara! Jag har ju trots allt en lägenhet och allt vad det innebär, att ta hand om!

Schlem på er! 


En av alla skyltar som hänger på KTH:s studentpub Björns


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback