You and me and the devil makes 3

"I'll possess you but I dont
need you
to be another one
of my possessions
I dont need you to be my possession"

Sakta men säkert vaggar jag mig själv in i en dvala där endast mina tankar och Marilyn Mansons röst existerar. House flackar förbi ibland. Sovdags snart? Tror också det, trots att inte klockan är mycket. Vill bara att tiden ska speeda på lite mer (eller kan den det...?)! Vill ha helg! Saknar min Tobbe och min familj! Far ju som tidigare känt hem-hem på fredag. Ska bli mycket trevligt! Äta hummer och kolla på The Ninth Gate! Finaly! Jo, jag har lyckats hålla mig, jag har inte ens tjuvkikat på filmen! Kanske är jag lite för rädd? Aja, i helgen har jag ju garanterat sällskap, så då ska det väl bli av!

"WOW"

Britney Spears. Ett ett äkta praktexempel på självförstörelse. Hon slog igenom under den tiden jag gick på lågstadiet, och hade precis kommit över min sorg över att Geri Halloway hade lämnat Spice Girls. Jag tog henne till mitt hjärta och dyrkade henne som vilken annan tioåring skulle göra. Idag är hon i mina ögon ännu en utav de där misslyckade destruktiva kändisarna. De som man bara inte orkar med att bry sig om längre. Dock fick jag upp ögonen för henne idag, då jag loggade in på msn. Man kunde nämligen skymta henne i Msn Today med hennes senaste låt "3". Låten var väl inget speciellt så, men det var ganska underhållande att titta på den och faktiskt inse hur mycket hennes musik har förändrats. Och frågan är om han har förstört sin sockersöta röst de senaste åren och därför tvingats redigera den under inspelningen? Eller så kanske hon bara gillar soundet av metall i sin egen röst?

"Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused"






Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du råkar inte ha lust att hänga med ut en sväng? Blir nog sjökanten ikväll med lite nice people!

2009-11-14 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback