House + kladdkaka + fredag = Nirvana / House + kladdkaka + Nirvana = Fredag



Jag funderar lite över min titel till det här inlägget. Jag kom nämligen fram till att det fanns två varianter av den.
Först kan man ju skriva House + kladdkaka + fredag = Nirvana, men det går ju minst lika bra att skriva House + kladdkaka + Nirvana = Fredag. Frågan är ju nu om till exempel Kladdkaka + fredag + Nirvana = House stämmer lika bra? Nja, kanske inte...
I alla fall, jag fördriver min fredag kväll med sakerna i min rubrik. Kan behövas efter en lång och uttröttande dag i skolan. Kom till skolan klockan nio för att räkna på fackverk tillsammans med Lina, Daniel, Dan och Patrik. Vi räknade oss igenom förmiddagen, sedan var det dags för lunch och därefter CAD hela eftermiddagen. Så efter en lång vecka (som liksom alltid upplevs vara i cirka två nanosekunder) är det återigen dags för fredagsmys. Dock så längtar jag tills nästa fredag då jag ska åka hem till kära Hunnebo och umgås med min familj och pojkvän. Men som sagt, det är ju bara två nanosekunder bort...



He is one hot (old perhaps?) bastard too!

Kommentarer
Postat av: emelie

du brände inte kladdkakan då?

2009-11-07 @ 17:38:30
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback