Snart är det jul igen

Nu är det jul igen, nu är det jul igen... Om man får tro Åhlens och alla andra affärer alla fall... Men mycket riktigt, snart är det faktiskt jul. Och jag har faktiskt redan börjat spåna på vad jag ska köpa för julklappar och jag har kommit på några idéer jag är rätt stolt över faktiskt. Men det tänker jag faktiskt inte avslöja, man vet ju trots allt inte vem som skulle få för sig att läsa min lilla blogg. Håller även på att försöka klura ut vad jag önskar mig i julklapp. Det är mest smågrejer än så länge, lite saker till lägenheten (om nu någon skulle vara intreserad...). Måste även se till att komma mig till IKEA snart! Behöver köpa min förbaskade byrå! Och spegel! Och vägghylla! Och vitrindörrar till hyllan! Och massa andra smågrejer! Problemet är bara att jag inte har tillgång till en bil och att få med sig alla det här grejerna på pendeln är stört omöjligt. Nä jag hade faktiskt tänkt att ta det i omgångar. Först byrån. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska få med mig den heller, med tanke på att den väger cirka 32 kilo... Men jag antar att det får gå. Antingen kommer jag få ryggskott, eller så snor jag en vagn från IKEA... Oklart ännu hur jag kommer göra, men oavsett så måste jag komma mig iväg snart. Men just för tillfället tänker jag forstätta smutta på min enorma kopp te och knarka House (min nya drog), i väntan på att min pojkvän ska bli tillgånglig på telefonen.

Pösch!

Välkommen till mitt ordnade kaos!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag har redan köpt julklapp till digxd tittar du på huose själv så får man sin serie på torsdagXD

2009-11-02 @ 18:28:07
URL: http://edahlborg.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha men Sandra, du hade ju städat bordet i fredags ;)

2009-11-02 @ 22:30:37
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Ha, var också ute idag efter julklappar :P



Organiserat kaos?

2009-11-04 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback