Fresh

Så nu har jag städat lägenheten och fixat kvällens outfit. Nu kan det roliga börja! Ikväll ska jag och Lina utforska hur Stockholm ter sig en lördagkväll. Först blir det lite dricka hos mig, sedan bär det av! Måste se till att fixa lite mat snart, för trots att man trodde det på gymnasiet, så är det inte bra att parta på tom mage! Så om ni råkar vara i Stockholm i kväll och är intresserad av sällskap så ring antingen mig eller Lina!


Den svarta prickiga klänningen och jackan är till ikväll. Den rutiga var
bara så söt och billig att jag var tvungen att köpa den!


Knopparna på min orkidé har äntligen slagit ut! Nu är det sammanlagt
sju söta blommor på den!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sandra! Om du inte har varit där så dra till Chaplin! Det ligger bredvid McDonalds på Hötorget :D

2010-04-25 @ 19:02:49
URL: http://Novem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback