Nu är det klippt!

Så! Nu är jag tillbaks från frissan! Känns jävligt najs och jag är mycket nöjd med resultatet! Var väldigt skönt att få kapa av håret och bli lite ompysslad. Det var faktiskt första gången jag har varit med om att dom har massagestolar vid tvättfaten! Sjukt najs! Men det blev ingen billig historia inte! 995 svenska riksdaler! Jag säger som Stina i Saltkråkan "Hemma på vår gata i stan...", nä men hemma på Västkusten har jag nog aldrig betalat mer än 750 för det jag gjorde idag. Visserligen är detta Stockholm, mer är väl inte att förvänta sig, men ändå! Aja smakar det så kostar det heter det ju. Så, nu tänker jag jaga rätt på lite krubb, sen ska jag försöka få lite plugg gjort. Ska även försöka göra lite "hemmasysslor".

 
Jag efter klippningen! Sjukt skönt med kortare hår!

Kommentarer
Postat av: Mary

FINT! :)

2010-04-29 @ 17:48:25
Postat av: Anonym

spelar ingen roll om det är stockholm?, det finns "billigare" frisörsalonger där med även fast det nu ligger i det storslagna stoockholmoo!!

2010-04-30 @ 19:07:29
Postat av: Ines

snöööggt! :D

2010-05-02 @ 12:45:47
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback