Some more new stuff

Haha okej, jag blev inte så inaktiv idag som jag trodde! Efter tvätten drog jag till stan och inhandlade en ram (äntligen!) till min underbara poster på Blink 182 och en plattång! Det är faktiskt första gången jag äger en egen plattång. Förr i tiden, på den tiden jag brukade platta håret vill säga, lånad jag alltid min lillasysters. Det var rätt intressant att få se hur man ser ut i så gott som helt rakt hår. Känns nästan synd att jag ska klippa mig imorrn nu... Men i helvete att jag bangar! Nu ska håret av, och det med basta! Om inte annat så växer det ju ut så småning om igen. Så är det där med frisörsalonger också. Jag har klippt mig på samma salong (med undantag för en, kanske två gånger) i hela mitt liv. Och nu ska jag alltså till en ny... Läskigt! Bäst att vara riktigt tydlig med hur jag vill ha det antar jag...


Nu hänger äntligen mina pojkar på väggen! I have missed them!


Min plattång! En OBH Nordica Björn Axén tools!



Bitcheeen! Så här ser jag ut nu!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Snygging där!

2010-04-28 @ 21:55:07
Postat av: emelie

tjena.

Kan inte jagfå din planch som hänger här hemma då eftersom de är en precis lika danXD

2010-04-29 @ 07:20:00
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback