Ullared

Åh... Är hemkommen från en dag på Ullared med mamma. Nu har jag handlat sådana där nödvändiga grejer som man inte tycker om att lägga mycket pengar på. Typ diskmedel, duschkräm, shampoo, balsam, kollegieblock, pennor... Ja massa sånt krafs. Men jag har även köpt lite andra mer roliga grejer! Jag hittade bland annat en ny taklampa, glas och läppstift. Japp, jag har äntligen hittat en ny taklampa! Jag orkar inte lägga upp någon bild på den nu, men det är typ en sån där rund vit risboll - fast i spets! Asgullig tycker jag! Sen så hittade jag några glas från Kosta Bodas Mine-serie till det mycket förmånliga priset 79,95 kr styck! Dock så kommer jag inte att ta med dom upp till Stockholm nu då jag har så jävla ont om plats i mina skåp! Så de får helt enkelt stanna hos mamma och pappa tills den dagen då jag skaffar en större lägenhet. Det känns bra att ha handlat på sig en del grejer, men nu kommer bara det stora problemet hur jag ska få med mig allt till andra sidan Sverige! Jag åker på fredag och jag börjar redan känna lite lätt ångest över hur allt ska komma med... Men jag antar att det handlar om att packa riktigt kompakt och smart. Sen så får jag nog beställa en taxi från pendeltåget hem till mig. Och det får jag nog göra oavsett om jag får hjälp från min piccolo eller inte...
Usch, nu är jag galet trött! Ska nog dra igång någon trevlig film eller serie på datorn som jag kan vila min ögon på nu...


Köpte bland annat tre sådana här glas på Ullared :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback