Dan före dopparedan

Så här dan före dopparedan har det varit lite av fullirulle i huset. Slutspurten ungefär. Har varit i Kungshamn och fixat luggen medan Emelie och pappa fixade julklapp till mig och handlade starka juldrycker. Sedan blev det en sväng till Konsum för köp av julmat och annat smått och gott. Har även städat och donat här hemma, så nu är det så fint! Snart är även julskinkan klar! Åh jag har seriöst längtat efter julskinka i en månad nu! Ska bli kanoners!

I frånvaron av en bra fungerande digitalkamera har jag försökt bekanta mig lite med min mobilkamera. Låt mig säga att jag inte är riktigt nöjd med kvalitén. Minns så väl när man var ung tonåring och nyligen blivit med kameramobil... Alla dessa "egobilder"... Haha, så lite retro är ju bilderna allt!


Ny vantar från Stadium. Så nu är jag då förberedd inför min tripp till Norrland nästa vecka!


Efter en kraschad adventsljusstake fick det bli
färgglad belysning i ett av mammas träd.


Oh gillar den blåa tonen i bilden! Eller inte.
Nyklippt lugg och nytt pannband!


Haha, dagens "outfit". Retrobild om något! Flashback 2006!

Så nu ska jag sätta mig och göra oviktiga saker, som typ spela the Sims! God jul på er folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback