Gott Nytt År!

Hej allihopa! Snart är det ett nytt år, dags att tagga! 2010 har gått så jävla fort! Året har innehållit lite av varje, men oftast har det varit kalas! Jag blir seriöst snurrig när jag tänker på allt man har varit med om... Jag tror inte jag riktigt jag förstår att det är nytt år imorgon. Allt som oftast är det så. Man bara kör på utan att tänka - och rätt som det är så är året slut(!). Nu är det dags att stanna upp och tänka efter, ta sig tid att minnas och njuta av det som givits. Tid för eftertanke. Klappa sig på axeln för det man har gjort bra. Och det som gick dåligt - jaja, det är bara att ta nya tag inför nästa år. Har själv inte kommit på något bra nyårslöfte, brukar inte riktigt göra det. Men jag ska fortsätta att jobba på mitt mål som jag har året runt - att bli bättre på att få tummen ur röven och inte döma mig själv och min omgivning för hårt. Är det någon av er som kommer att avge ett nyårslöfte?

I alla fall. Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år! Nu ska jag tagga inför party i Pite ikväll och innan dess ostgratinerad hummer från västkusten! Mumma kardemumma!  





Kommentarer
Postat av: Lina

Nej något nyårslöfte blev det inte för mig, är dålig på att komma på sånt, och jag orkar inte med ett till "Inte-äta-godis-mm"-år xD Såg ut som ni har det bra uppe i Pite! :)

2011-01-02 @ 12:14:15
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback