Kameraproblem på Sveriges framsida

Så nu var man alltså tillbaka på Sveriges framsida. Är skönt att lalla runt i mamma och pappas stora hus utan att ha något speciellt att göra. Jag har verkligen saknat svängrummet! Mitt gamla tonårsrum är ju seriöst lika stor som min lägenhet på Östkusten! Jag längtar verkligen efter något större... 

Trots att det är asagött med jullov har jag ett dilemma! Min digitalkamera är helt uppfuckad! Något mystiskt har hänt med usb-uttaget så nu kan jag inte föra över bilder till datorn. Och sen, efter att ha pillat med detta en stund upptäckte jag att displayen på kameran inte heller fungerar längre! Åh! Och nu är frågan om det är värt det att lämna in kameran. Eller ska jag köpa en ny? Jag har visserligen varit sugen på en bättre kamera ett tag nu, för jag tycker verkligen om att ta kort och skulle vilja bli bättre på det. Detta kanske är min chans till uppdatering? Hoppas det kommer några bra erbjudanden under mellandagsrean...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback