Stressad och glad

Torsdag! Igen! Shit nu är det snart helg igen! Tiden går ju så jävla fort så det är inte sant! Sitter hemma hos Dan för tillfället. Japp jag har kidnappat din dator! Var så himla skönt att få ligga kvar i sängen när han stod upp tidigt i ottan. Ska själv snart iväg på egna äventyr, ska nämligen ut till Hallonbergen och göra ett studiebesök på Flygt där. Det är lite kul när det händer lite andra saker i skolan än enbart föreläsningar. Så nu hoppas jag på att det blir ett bra studiebesök! För övrigt så rullar vardagen på som brukligt såhär strax innan tentaveckan - man har sjukt mycket saker att göra! Det värsta (eller bäst?) är att jag måste vara relativt klar med allt plugg tills nästa torsdag, för då kommer min syster Viktoria och hälsar på! Det ska bli kuligt värre, men jag blir lite stressad då jag tänker på allt som ska hinnas med fram tills dess! När hon kommer så ska vi även på Dans systers födelsedagsfest - och det är maskerad med tema filmklassiker! Haha, det ska bli kul! Jag funderar på att vara Hermione Granger. Ganska lätt, fast ändå inte! Det lätta är ju att jag kan komma i vanliga kläder som ser ut lite som en skoluniform. Men det svåra bli ju att hitta en Gryffindor-liknande slips! Och så måste jag ju ha en TROLLSTAV! Gah! Jag vet inte riktigt var jag ska hitta detta! Hoppas det grejar sig. Har någon tips på var jag kan köpa en Gryffindor-slips och en trollstav á la Harry Potter?


Vill så jävla gärna ha denna! Kalla mig knäpp om ni vill, jag bryr mig
inte! Synd bara att den kostar minst 450 kronor där jag har sett den...

Kommentarer
Postat av: Emelie Dahlborg

gå till olivander och köp trolstavxD hahahahahahaha

2010-12-02 @ 19:31:23
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback