Back at the east coast

Sandra är tillbaka i Haninge! Efter att ha packat upp all min packning (och så otroligt mycket packning sen!) sitter jag nu smuttar på en enorm kopp te och fixar lite med bilder till min digitala fotoram, som jag fick av min älskling i julklapp. Hittar dock inte så många bilder, och jag orkar helt enkelt inte koppla in min externa hårddisk. Imorgon börjar skolan åter igen med nya friska tag! Jag vet inte riktigt hur jag känner för det faktiskt. Visserligen har jag varit ledig från skolan i nästan en månad, men det är ju inte så att jag längtar.  Visst, jag känner faktiskt för att göra lite vettiga grejer, vara lite produktiv, men det vet jag inte om det är skolsaker jag vill sysselsätta mig med. Om detta nu skulle tyda på lite lätt skoltrötthet är det väl antagligen bara att blankt strunta i det och kämpa på. Ni vet väl vad Dory i Hitta Nemo säger, Just keep swimming, just keep swimming... Så jag tänkte fortsätta simma ett tag jag... Jag har ju lite för höga tankar om mig själv för att låta bli :). Men nu tänkte jag snart gå och lägga mig och läsa lite i Så länge vi båda andas, ni vet den fjärde boken i Twilightsagan. Läste ut den tredje på vägen till centralen i Göteborg, och jag bestämde mig för att jag inte hade tålamod att vänta tills jag kom fram, så jag köpte den medan jag väntade på tåget. Som sagt, de är fängslande! Och bara så du vet Emelie, så skickar jag den tredje boken med posten imorgon!

Sussa sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback