Monster och dubbelintegraler

Okej. Jag erkänner mig besegrad! Twilight steg även mig åt huvudet! Jag är, likt många andra tusen tjejer runtom i världen, besatt. Inte på det viste att jag i smyg fantiserar om Edward Cullen eller Jacob Black. Nej. Inte så. Men jag är så facinerad serien, och soundtracket till New Moon ligger nu även som en egen spellista i min Spotify. Hm, jag vet inte om jag ska ägna min besatthet för mycket uppmärksamhet, jag vet ju att det är så jag funkar... Älskar djupt och väldigt passionerat! Och jag är ju trots allt väldigt svag för icke-realistiska saker... Jag hade faktiskt tyckt att världen hade varit lite mer intressant om det till exempel fanns drakar, vampyrer och skolor som Hogwarts. Men när jag är mitt uppe i mina tankar kring detta kommer jag på mig själv att jag inte får glömma av att leva i nuet! Så det är vad jag har gjort hitills idag. Jag har tagit tag i matten och räknat dubbelintegraler och McLaurin-utvecklingar! Rätt så trevligt ändå. Tänk vad lite positiv inställning och en ny mattelärare kan göra! Folk får säga vad de vill, men hur läraren är spelar otroligt stor roll för inlärningen!

Funderar på om jag ska ta och städa lite i min lilla lägenhet och sedan kanske ta en liten promenad mot centrum och fönstershoppa lite.

Ha en fortsatt mysig söndag!

Sjukt skön låt ur soundtracket till New Moon!





Kommentarer
Postat av: Ines

haha, vem skulle inte vilja ha det lite så<3

2010-01-25 @ 19:56:07
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback