Regn och sommarrea


Cliff Diving - Plus 44

Nu har de allra flesta sommarreorna dragit igång på riktigt. 50%, 75% och till och med 90% rea har jag sett. Åh vad det kliar i fingrarna när jag ser allt detta! Jag vill bara klicka hem massa balla grejer! Jag tror att jag har drabbats av någon form av konsumentnoja... Det värsta är att jag inte har råd med ett sådant dyrt leverne nu. Jag måste vara förståndig och spara pengar. För är man fattig student så är man. Så jag kutar runt i mina föräldrars hus istället - på jakt efter gamla kläder. Det handlar både om mina gamla bortglömda plagg, som riktig vintage. Jag håller verkligen på att ta över mina föräldrars garderober! Vi snackar skinnjackor, ballongbyxor, klockor, hängslen med mera... Allt som är tillräckligt ballt för mig. Så det är sådant som håller mig sysselsatt numera, när jag inte jobbar vill säga. Vädret har ju varit sådant den senaste tiden att man inte gärna tillbringar dagen utomhus. Hällregn och åska omvartannat. Men det är rätt okej ändå, det kan vara rätt mysigt att sitta inomhus med en kopp te och en bra bok ibland också. Just nu läser jag Linda - som i Lindamordet av Leif GW Persson. Den verkar bra än så länge (efter typ femtio sidor). Asch, nu måste jag snart börja göra mig i ordning för jobbet. Ett relativt långt kvällspass väntar mig nu! 

Ha det bra folk!

Ps. Ni tjejer med mycket pengar och förkärlek för balla underkläder borde kolla in Agent Provocateurs rea nu! Köp något som ni gillar och tänk på mig :) Ds.

    

Litet smakprov på Agent Provocaterus rea :)



Kommentarer
Postat av: Filip

Asså Sandra, jag vet inte om jag skulle våga vara din Pojkvän.. Vette fan vad du skulle kunna hitta på när ingen annan är i närheten.

2010-08-10 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback