Hemma

Jaha, då var jag äntligen framme i mitt kära rum hos mor och far. Den här dagen har varit lååång. Dagen började med att jag och min piccolo stod upp klockan 06:30 för äta frukost, diska och i största allmänhet ordna med alla sista minuten-grejer. 09:14 avgick mitt tåg mot Göteborg. Efter lite tågåkning med både SJ och Västtrafik anlände jag till Uddevalla kring tvåtiden. Där hämtade Vickan mig med bilen! Japp, hon har skaffat körkort den lilla plutten! Sen kom man hem och vilade i några timmar, och sen bar det av till kusin Tobias på studentkalas! Mycket trevligt folk och dricka och mat! Och nu, typ 13 timmar efter att jag lämnade Stockholm kan jag börja varva ner... Känns gött med sommarlov nu! Fast jag har inte riktigt hunnit förstå det än... Kanske att det har börjat smälta in om en vecka eller nåt sånt. Nu börjar det dessutom pratas om en högstadie-reunion :O! Haha, DET kan bli skoj! 9E tillsammans igen! Moahahaha... Tänk vad saker och ting har förändrats sedan dess! I alla fall, imorgon tänker jag ta en riktigt lååååång sovmorgon, bara gå och dra hela dagen. Sen verkar det bli fotboll med mig, Marie och annat okänt löst pack xD. Härligt. Men nu tänker jag starta mitt sköna sommarlov med att bädda sängen!

Bon Nuit!


Nu är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback