I-landsproblem



Jag har några moderelaterade i-landsproblem.

1. Jag kommer antagligen inte att få min ELLE hit till Västkusten.
2. Jag hittar ingen snygg kjol!
3. Jag kommer behöva vänja mig vid att inte ha nära till affärer i sommar...
4. Jag tog inte med mig några fina festskor hit (jag var fortfarande för arg på dem efter helgens sviter...)!
5. Jag hittar inte min GULA bikini i någon H&M-affär! 

Hmm... Det verkar som jag behöveren shoppingtur till Göteborg snart... Ska ju visserligen dit på onsdag, men jag tror jag och Sophia ska ha lite bättre saker för oss än att shoppa. Typ dricka bärs och sola. Jag börjar verkligen på allvar vänja mig vid öl nu. Okej, det är en klar överdrift att kalla mig öldrickare, men jag tar mig! Upptäckte för ett tag sedan att Crocodile var en helt okej sort. Eller, så länge den är kall och jag redan är påverkad... Men som sagt, sommaren är lång och jag hinner nog vänja mig lite mer innan den är slut.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback