Livet är gött - världen är stor

Livet är jäkligt najs ändå. Helt plötsligt vändes min värld upp och ner och jag visste varken ut eller in. Jag förstod inte vart jag var på väg här i livet, ingenting spelade roll. Nu däremot, uppskattar jag mer och mer livet för var dag och är tacksam för hur allting har artat sig ändå. Att inte exakt veta vad som kommer att ske i framtiden känns för första gången på väldigt länge otroligt bra. Livet är inte logiskt, och istället för att kämpa mot det faktum hela tiden och försöka rationalisera allting så försöker jag finna mig i att det är som det. Att jag inte kan förklara alla händelseförlopp och - framförallt mina känslor, känns inte lika viktigt längre. Jag är ung och har mycket tid på mig. Sommaren är här, livet är gött och jag är otroligt nyfiken på framtiden!


Försökte hitta klippet från filmen, men det gick inge vidare... Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback