Shopping


Shopping! Har varit inne i Uddevalla med systrar och mor i några timmar nu  eftermiddag och shoppat lite lätt. Känns bra då det var längesen man ägnade sig åt sådant. Visst så handlar jag annars också, men då är det oftast bara något åt gången. Det var längesen jag handlade flera saker på en gång! Japp, så nu har jag satt sprätt på lite av mina skattepengar... Det som blev inhandlat idag var; partyskor, leggins, tights, sminksaker och Marilyn Mansons två senaste album. Jepp, jepp, så jag är nöjd! Så nu ska jag strutta runt i mina fina skor en stund, därefter hämta pappa (och givetvis lyssna på MM i bilen...) och sen bara deeega. Huvudvärk light, så det behövs! Imorgon är det Lysekil som gäller, och då ska vi gals (och några boys) göra Sveriges minsta "stad" osäker! Oh hell yeah! Ser vi fram emot! Sen så kommer ju både Emma och Ines till slutet av helgen! Ska bli gött att träffa dem och återförena hela Amöbagänget♥! Så, nu mina vänner tänker jag strutta vidare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback