Förkylt läge



Usch, idag mår jag inte toppen direkt. Är lite febrig och har ont i mina leder. Jäkla förkylning! Har inte lust att känna mig orkeslös nu... Åtminstånde har jag tid att vara sjuk nu i alla fall... Igår var det lite lätt utgång med Marie, dock drack jag ingenting då jag tänkte kurera min förkylning. Stack hem rätt tidigt. Fastnade i telefon en stund med min piccolo. Däckade jäkligt hårt, för att några timmar senare agera fylletaxi... Jojo, man håller ju igång. Sitter här i mitt ack så stökiga rum, och funderar på sommaren och hur den kommer att te sig i år. Verkar som om den kommer bjuda på mycket trevligt! Ska träffa min gamla barndomskompis Sophia på onsdag! Ska bli massa skoj! Det var så längesen vi träffades! Egentligen borde jag börja stuva in mina kläder saker i garderoben och lådor. Men jag orkar inte riktigt... Så nu ligger allt i ett "organiserat kaos" på golvet och mitt skrivbord. Men jag tror jag skjuter på det tills jag känner mig bättre ;). Sitter även och funderar på om jag ska köpa en ny mobil till hösten. Eller, det är egentligen inte särskilt mycket om, utan snarare vilken. Min lilla Greger börjar bli lite gammal och trött nu... För att inte tala om SLITEN! Det var ett under att han överlevde den senaste misshandeln tycker jag xD. Som sagt, frågan är ju vilken telefon man ska köpa. Jag har genom åren utvecklat lite av en förkärlek för Sony Ericssons telefoner, men jag vet inte, kanske det är dags att prova något nytt? Oavsett, jag tänker inte skaffa någon touchtelefon, det är ett som är säkert! Gillar inte tanken på hur kladdig displayen måsten bli... Och inget för high tech och ingen tegelsten... Har dock funderat på en svart Sony Ericsson J10i2 Elm. Men jakten på den perfekta telefonen lär nog fortsätta sommaren ut. Nu är jag lite godissugen, så kanske blir det en biltur till Konsum snart!


En miljövänlig Sony Ericsson J10i2 Elm kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback