Movie night med misslyckad lampsläckning

Nu när jag har en dator i min ägo igen passar jag på att titta på film! Har precis kollat klart på Playing by Heart (Sex lektioner i kärlek på svenska). En gammal goding! Jag diggar Angelina Jolie i den filmen. Hon är ball. Blev dock sugen på mer av Ryan Phillippe nu, så Studio 54 hade passat väldigt bra nu! Men det får la bli en annan gång... Funderar dock på vilken film jag ska fortsätta min kväll med. Jag är lite kluven mellan Tomb Raider och Benjamin Buttons otroliga liv. Jag slits alltså mellan fin kärlekshistoria och Angelina Jolie. Vad göra? Bäst att sätta på en kopp (läs megastor-urinblåssprängar-mugg) te och fundera över saken...

                                 


PS. Jag glömde helt bort att släcka lyset mellan 20:30 och 21:30 idag! Eller inte helt, för jag kom på det typ 21:15... Så en kvart utan ljus blev det. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback