Bilar

Sitter och drömmer om en egen bil. Förut har jag aldrig tänkt särskillt mycket på vad för slags bil jag ska ha när jag väl skaffar en. Men på den senaste tiden har jag kommit fram till två bra kandidater. Antingen så vill jag ha en Audi A4 eller en Volvo S60. De är jävligt fräsiga tycker jag! Har underhållt mig själv med att sitta och "bygga" min egen variant av dem båda. Och självklart vet jag inte vad jag sysslar med, i alla fall inte när det kommer till motorerna... Jag är ju tjej! Men det var lite skojsigt faktiskt. Fast det blev ju ingen billig historia direkt... 322 800 kr för Audin och 339 000 kr för Volvon... Haha, får väl se till att tjäna redigt med stålar sen när jag börjar jobba antar jag!

Här är resultatet av mina egendesignade bilar:


Audi A4 á 322 800 kr


Volvo S60 á 339 000 kr

Jag är som sagt ingen bilfantast, men jag tycker det är rätt kul att köra dem, och ännu roligare när de är snygga!

Kommentarer
Postat av: Ines

uh, jag har också en drömbil, en rosa volkswagen van. jag ska måla den inne & ha massa mjuka kuddar & bara crusa runt i europa på sommaren. åh!

2010-05-18 @ 20:30:22
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: emelie

Inte som min ide då

2010-05-19 @ 07:01:35
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback