In my own happy place



Det har hänt något med söndagar. Det här är andra söndagen i rad som jag inte dippar. Wow. Fast idag har jag visserligen bara gjort saker som jag tycker om (okej jag diskade visserligen också, men det måste ju göras det med...). Idag har jag kollat House, Petrilude, sprungit, tagit en låååång dusch, gjort hårinpackning, lagt ansiktsmask, tagit hand om både händer och fötter. Och jag har ätit choklad och tittar på Sex and the City. Japp, jag är otrogen mot House, jag vet. Jag mår dåligt när jag tänker på det, men snart kommer ju säsongsavslutningen i House, och vem ska hålla mig varm efter den? Men det betyder ingenting, det är bara en flört. En förjävla bra flört dessutom! Jisses, jag fattade inte att SATC var så skoj! Synd att avsnitten är så korta bara... 23 minuter kan ju ändå inte mäta sig med Houses 43 minuter... Men som sagt, inget allvarligt utan bara på skoj. 
Hittade en rätt trevlig ung man idag dessutom! Det trodde ni inte! Haha, han är jättesöt! Underbar! Det är bara det att han är gay... Haha nä men jag nämnde förut att jag har tittat på Petrilude idag. Han är gay, ser bra ut - och är jävligt duktig på smink! Är rätt kul att titta på när han visar hur han gör sina spännande sminkningar! Honom hittar ni antingen på youtube eller på hans hemsida www.petrilude.com. Något jag rekomenderar för er som är sminkintreserade! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska fortsätta att fylla denna härliga söndag med... Ska jag fortsätta titta på SATC, eller House, eller ska jag redigera lite bilder och lyssna på awsome musik? Eller nåt annat... Jag borde snart börja plugga, men sånt kan man väl inte sätta igång med på en söndag kväll? Nej inte jag i alla fall. Och jag tror dessutom att jag ska försöka förvandla söndag till min alldeles egna skämma-bort-migsjälv-dag. Det vore trevligt med en sådan dag onekligen! Och dessutom anses väl söndagen vara vilodagen? Då var det klubbat! Bye bye till söndagsdeprissionerna! Medan jag funderar på vad jag ska ta mig för här näst tänker jag sätta på en stor kopp te. Skål på er alla kvinnor där ute! Var balla och ha skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback