Things to do

Onsdag kväll. Idag konstaterades det att efter idag har vi i BD09C bara en föreläsning och en övning kvar att göra. Sen är det i princip tomt på schemat. Jag har det extra tomt eftersom jag ska mäta till hösten och inte nu. Så jag har massa ledig tid! Fast jag har bestämt mig för att jag ska ta tag i plugget på allvar nu. Har ju massa tid på mig, så varför inte börja i tid för en jäkla gångs skull? Så jag börjar imorgon. Måste dock börja fundera över upplägget. Jag har tre inplanerade tentor; Byggmekanik 2, Fältmätning och Byggmekanik 1. Jag ska göra en omtenta i Byggmekanik 1, för jag blev inte nöjd med mitt betyg i den kursen och jag känner att jag verkligen kan göra mycket bättre ifrån mig. Jag hade även tänkt att det skulle gå skitbra på de två andra tenterna också. Så ja, jag måste börja i tid. Egentligen är det även en annan kurs som jag skulle vilja tenta upp, men den tentan ligger inte förrän den 9e juni, och jag vill komma hem till mor och far någon gång också... Plus att jag är rädd för så att säga ta mig vatten över huvudet. Ska kolla upp om jag kan göra den tentan till hösten istället. Så planen är att jag ska plugga imorgon och på fredag. Sen kom även jag och Lina överens om att klämma in en pluggdag på måndag, sen får vi se om det blir några fler... Familjen kommer ju upp om en vecka och då vill jag inte behöva plugga! Då ska jag umgås med dom och "göra Stockholm". Ska bli asnajs! Sen så har jag även planer för helgen. Japp, jag försöker hålla mitt liv schemalagt för tillfället. Känns mycket bättre så. Så schemat för en dryg vecka framöver ser ut så här:

Torsdag: Plugg
Fredag: Plugg. Sen ska jag och Lina hänga hos mig, sen på Björns ;)
Lördag: Fika med Lina, Cajsa och Camilla. Utgång på kvällen för mig och Lina!
Söndag: Baaagruus. Antagligen.
Måndag: Plugg med Lina
Tisdag: Sista föreläsning för i år
Onsdag - Söndag: Kvalitetstid med familjen

Haha, det ser ju inte så illa ut va? Nu är ju bara frågan vart jag och Lina ska ta vägen på lördag kväll! Vi har varit på Chaplins och nu tänkte vi prova nåt nytt ställe. Förslag någon? Fasen, jag hoppas verkligen inte att det blir skitväder bara, det är inte kuuul!
Så. Nu tror jag att jag ska ta hand om min lägenhet, sen tänker jag ta hand om mig själv. Fotbad for the wind I say! Sen ska jag även vara lite kreativ! Har återförenats med mitt ritblock och mina blyertspennor! Har saknat dom väldigt, väldigt mycket! Måste även på allvar börja fundera på hur min mucklatatuering ska se ut! Speciellt nu sen Fredrika fixade sin! Fast jag vet egentligen redan vilken jag vill ha, det är bara frågan om vart på kroppen den ska sitta! Men jag tänker nog inte göra den förrän till hösten ändå. Då finns det lite mer pengar på kontot och infektionsrisken är mindre. Så jag har massa tid att fundera!

Så nu ska jag vara huslig!



Jag behöver ett laptopbord!


Kändisar på Chaplins


Kommentarer
Postat av: Ines

haha, miss you dude<3

2010-05-05 @ 21:34:07
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vi skall så klart ha en stor grillfest som avslutning innan alla försvinner över sommaren!

2010-05-05 @ 21:46:19
URL: http://romaren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback