Saker att fixa

Puh. Man blir så trött av allt plugg. Nu pausar jag i alla fall. Istället för att göra något så tråkigt som att plugga så gör jag andra tråkiga saker istället. Som att betala räkningar, fixa tillfällig addressändring, kollar tåg i augusti... Har en del praktiska saker att fixa med just nu. Jag vet inte riktigt hur jag sak hinna med, men det ska nog gå! Får nog börja packa redan på lördag... Och hur mycket ska man packa? Hur mycket ska jag släpa med mig till andra sidan Sverige? Vad kommer jag behöva? Jag ångrar lite att jag skickade med mina föräldrar min enda ryggsäck... För ryggsäck är fan det bästa man kan frakta grejer i. Eller rullväskor är ju väldigt najs också visserligen. Måste se till att skaffa en ny rullväska snart. Ena hjulet har blivit lite lätt utslitet i vinter, så väskan hoppar snarare än rullar fram ^^.
Och imorgon är det tenta och bartömning på Björns. Jag måste börja städa snart, för vi ska föra hos mig imorrn innan Björns. Och jag hinner inte städa på förmiddagen, för då kommer Lina och då måste ju lägenheten vara representabel ;). Så jag borde väl börja med det snart, när jag har samlat kraft och mod. Ja mod krävs det allt när man ska gå på dammråttejakt!



En liten rullande väska från Louis Vuitton för £1,570.00 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback