Fullirulle hela helgen lång



Nu var helgen till ända - igen. Tiden har gått så förbannat fort! Men då är det ju bara som det brukar vara :). Hela helgen har det varit fullirulle i alla fall. Haha det där kan tolkas på två sätt insåg jag nu... Det har blivit för mycket ordvitsar de senaste dygnen tror jag bestämt! Helgen har varit vansinnigt rolig och innehållsrik! Festandet påbörjades i fredags. Då var det först lite mat och dricka at my place med Lina, därefter Björns och sedan vidare mot Vallagränd och sjuuuk korridorsfest! Galet pojkar och flickor! Lyckades få några timmars sömn in på lördag, sen var det på't igen med grabbsen. Och vi höll duktigt igång från eftermiddagen tills imorse. Oh hell yeah. Tur att man är ung och stark fortfarande... Priset för en sån här otroligt rolig och lyckad helg är bara groteska skavsår, en försvunnen röst och en huvudvärk light. Pretty cheap. Jag tackar er alla människor för den här helgen och hälsar er alla hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång!

Saker jag har lärt mig den här helgen:

* Pumps är jävligt snygga - men ack inte snälla mot fötterna.
* Ibland kan man behöva veta vad den önskade drinken innehåller - utifall att bartendern inte vet det.
* Att använda tvättider som raggningsrepliker är inte så jävla coolt.
* Att man inte ska trycka i sig panpizza, dricka och sen skynda sig någonstans.
* Att dricka öl (nåja, i mycket små klunkar åt gången)
* Att det är hopplöst att försöka få andra fulla männsikor att förstå ordet KÖA.
* Att soffbord från IKEA inte håller som dansscen...


Mitt nya husdjur. Hugo döpte jag honom till va?


Och vi höll igång till solen gick upp över Vallagränd(!)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Härligt härligt, men farligt farligt!

2010-05-30 @ 20:55:09
Postat av: Lina

Du får skicka lite bilder sen ;)

2010-05-30 @ 21:06:20
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback