Kromad!

Idag kom droppen som fick bägaren att rinna över vad gäller mitt Internet Explorer. Det gick så sjuuukt långsamt! Så nu har jag konverterat till Google Chrome! Vilken jävla skillnad det blev på hastigheten! Det är ju såhär det ska vara att surfa på nätet! Internet Explorer kan slänga sig i väggen tycker jag! Så nu ska jag trixa och fixa lite så min nya webbläsare blir personlig.

Min dag har annars varit trevlig över lag. Har haft föreläsning om logistik på förmiddagen (vår föreläsare var förresten 27 år och såg ut som han skulle kunna vara medlem i typ Westlife...), sprungit en liten runda när jag kom hem, räknat lite strömningslära och läst ekonomi. Känner mig sjukt duktig. Hehe. Så nu tänker jag bara göra roliga saker resten av kvällen! Typ dricka Lapsang-te med honung, rita i PS, screenshoppa och kika gamla goding-avsnitt av House. Det ni!
Sandra diggar Google Chrome och sitt nya hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback