Seg

Sitter vid mitt köksbord med "turban" runt huvudet. Pyjamasen kom på för länge sen. Sitter och känner hur tröttheten sakta kommer smygande. Har skrivit lite om affärssystem och organisation till vår projektplan. Åh gud vad jag tycker ekonomi är tråkigt och svårt! Det sjuka är ändå att jag har lyckats undvika det så länge som jag faktiskt har gjort. Men med tanke på att det är byggbranschen som kommer att bli min arbetsplats i framtiden så skadar det nog inte att jag skaffar mig lite kännedom om ämnet... Och nu tänker jag försöka skrapa ihop lite motivation, så jag kan få gjort mer viktiga saker. Typ diska, renskriva anteckningar, fundera kring hur en systemkurva till ett rörsystem kan skapas...

Ser fram emot att få gå och lägga mig sen, för idag fick jag nämligen premien till min Nemi-prenumeration; Zelda! Serieboken gjord av Lina Neidestam! Så nu har jag trevlig och lättläst kvällsläsning! Passar min mosiga zombietuggade hjärna perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback