Snipp snipp med saxen

Nu har jag äntligen fått klippt mig! Och det REDIGT! Jag är seriöst en ny person! Jag har nog aldrig varit så länge hos frissan någon gång tror jag. Det tog ungefär två och en halv timme... Efter klippning, slingor och ytterligare sex andra produkter i håret var jag klar.

Resultatet:


Frissan plattade mitt hår igår, men det syns ju inte idag direkt...

Så vad tycks? Sjukt ovant! Jag har inte haft lugg sen jag var typ åtta år... Men det känns ballt med något annat och detta är ju lite mer "frisyr" än det jag har haft innan. Det bästa med den här klippningen är jag endast har betalat 450 kr för hela kalaset (ordinarie pris 1500 kr...)! Fick erbjudandet via GroupOn, som är en gratis medlemssida som tipsar om massa billiga erbjudanden! Gå in och kolla om Groupon är tillgängligt i närheten av er och bli medlem! Klippte mig förresten på Holland Hair South vid Skanstull.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu är jag stolt över att ha längst hår i familjen igen:P De var lite ovant att se dig men lugg kan jag ju säga.

2010-11-13 @ 17:00:28
URL: http://edahlborg.blogg.se/
Postat av: Ines

Åhå! Super snyggt! :D

2010-11-14 @ 16:23:02
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback