Jul igen!

Nu har julen slagit till! I alla fall hemma hos mig. Började pynta lite lätt med det lilla pynt jag har. På 24 kvadrat har man inte plats att pynta så värst mycket, inte om man vill kunna röra sig i alla fall... Jag funderar på om det är något stört ålderstecken på att man blir gammal, att man vill pynta och fixa. Jag kom på mig själv igår med att äga tre par gardiner. Sen när har jag blivit intresserad av gardiner?! Som sagt, är det ett tecken på att man håller på att bli gammal eller är det helt enkelt så att jag måste bry mig själv för att inte min mamma är här och byter gardiner åt mig....

I alla fall! Igår började jag och Dan med tillverkningen av våra egna julkort! Haha jag kände mig som en liten överlycklig femåring! Skitkul var det i alla fall! Om det beror på den kreativa julandan eller de två hotshotsen jag hällde i mig i rask takt, låter jag vara osagt. Så ni som känner er berörda får väl inom någon vecka börja hålla koll i brevlådorna, för då kommer Sandras egenhändigt klippta, ritade, målade, limmade, kletade, kladdade JULKORT! Haha! 

Lade även en ansiktsmask igår kväll. Dan propsade på att jag skulle ha gurkskivor för ögonen... Då kom jag och tänka på den tiden jag brukade spela The Sims Bustin'n Out på PS2! Jag såg ju ut som mamman! Det fattades bara papiljotter och den rosa morgonrocken...

Lite bilder som sammanfattar igår kväll och denna morgon:
Jag bjuder till fullo på denna! Förlåt att jag inte hann göra rent mina
skeva näsborrar innan fotot togs...


Pyssel och hotshots! Otroligt bra kombo!


Juligt! Om ni undrar över det malplacerade påskägget på sängen,
så är det så att jag förvarar usb-sladdar där i...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt! haha jag fick för mig stt spela sims på ps2 en dag men de gick inte så bra som de brukar göraxD

Jag hoppas verkligen du sickar julkort hitt till hunnebo=)

2010-11-27 @ 21:48:07
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback