Hummer och Halloween

Happy Halloween!

Denna helgen är jag hemma hos familjen på Västkusten och tar det piano. Har mest slöat omkring i huset och pratat med familjen, karvat pumpa, snurrat runt på konsum (nybyggnationen ställde verkligen till det för min skalle!), läst och lekt med Dans ritplatta. Och ikväll har vi käkat hummer! Lyxigt värre! Egenfiskad av far. Mums! Nu sitter jag i soffan med mor och far och tittar på Så mycket bättre. Drar mig till minnes när jag var 11 år och tyckte att Thomas Di Leva var en ball snubbe. Dock tycker jag fortfarande att han är rätt vettig med en del saker, och låten Vem ska jag tro på är faktiskt riktigt bra.

Så nu tänker jag fortsätta mysa, ha det kanon!


Livs levande hummer! 


Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: Dan

Snygg, men läskig pumpa :P Ha det fint hummer dummer!

2010-10-30 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback