Sandra kategoriserar

Så. Nu har jag fixat lite kategorier till min lilla blogg (<--). Känns jävligt bra att få sortera lite. Men oj en sådan tid det tog! Och egentligen så har jag inte tid med detta, utan jag borde plugga som en...plugghäst!

Min dag i övrigt (komprimerad):

* 3 timmar av min förmiddag slösades bort på en föreläsning i arbetsmiljö. Totalt värdelös. 
* Lunch á la banan. I dubbel bemärkelse. 
* 4 timmar entreprenadjuridik. Dock blev det mest lösnig av snuskiga och nedsättande rebusar. 
* Korrekturläsning av Byggprocess-rapporten.

Och nu ska jag knåpa ihop mina stödord inför morgondagens redovisning. Sen ska jag plugga lite till. Och lite till. Och lite till. Så, nu ska jag ta fram inspirationen och sätta fart!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

tjena jo lärana är bra där ute fast de känns som vi har prov hela tiden i vartenda ämne men annars är de bra:)

2010-10-14 @ 20:18:31
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback