Uppenbarelse

Jag har fått en uppenbarelse. Jag förstår äntligen hur folk lyckas hinna med jävligt hurtiga saker, typ löpturer. Folk står helt enkelt upp typ halv - kvart i sju på en söndagsmorgon! Så nu har jag äntligen förstått det. Anledningen till att jag har kommit fram till detta är att jag mötte en tjej i trappuppgången nyss - riggad för en jogging en kall höstmorgon. Och varför är jag uppe så tidigt? Jo jag har varit sjukt jävla oförutseende vad beträffar min tvättkorg, vilket resulterar i att jag måste tvätta på de allra sämsta tiderna, typ klockan sju på morgonen. Frågan är nu den om man ska försöka vara lite produktiv snart. Antar att det vore en bra idé, så jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback