Ännu en helg

Ännu en helg kommen och försvunnen. Sån tur då att den har varit högst angenäm! Helgen påbörjades hemma hos Dans syster med middag och träff med "svärföräldrarna" för första gången. Till middagen serverades det pitepalt, vilket var lite spännande för mig och skåningen Ola. Tyvärr så får jag väl säga att det inte riktigt föll mig i smaken :/. Dock har jag ju inte provat stekt palt än. Det kanske smakar bättre.
Igår bar det av till Kista centrum med dans syster och hans mamma, då grabbarna skulle se på hockey. Kista centrum blev en ganska intressant upplevelse. Innan vi begav oss mot Kista så hade vi suttit och druckit lite vin och öl hemma hos Dan och Ola. Detta resulterade i att jag (som typ aldrig dricker numera) fick en lite snurrig första timme på Kista centrum... Haha. Lite shopping blev det sedan i alla fall när jag kvicknade till. Ett par mc-hanskar, en hallonröd oversize-tröja och strumpor inhandlades. Resterande av tiden gick jag mest omkring och förundrades över hur jävla stort Kista centrum är! Sjukt galet. Efter ungefär fem timmar där var jag helt slut! Somnade rätt så snabbt till Hitta Nemo...
Allt som allt kan jag i alla fall konstater att jag har haft en spännande och intressant helg! Tråkigt nog så måste jag avsluta den med högst ointressanta saker. Bland annat så håller jag på och tvättar nu, och jag skulle även behöva städa och diska... Tur att Dan kommer hit sen så jag får lite sällskap :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback