Fredag

Har haft en sjukt ovärd eftermiddag. Min enda föreläsning började inte förrän klockan 13:00 och höll på till klockan 17:00. Byggprocessen. Behöver jag säga mer? Alltså, kursen är inte direkt ointressant och det är inga svåra grejer som vi ska lära oss heller, men att hela tiden ha fyratimmars föreläsningar i samma kurs är mördande! Det spelar ingen roll hur intressant kursen är, man orkar inte hålla fokus hela tiden - vilket resulterar i att man blir sjukt uttråkad. Sen var det inte så kul att "tjuvstarta" helgen på förmiddagen för att sedan släpa sig mot skolan kring lunch. Men nu är det ju som sagt helg! Sjukt underbart! Nu ska jag dricka upp min kopp te, packa och fixa lite i största allmänhet och sen bär det av norr ut mot Söder igen (hm, en smula bakvänd mening?)! Ha det förjävla trevligt i helgen allihop och rösta med gott förstånd!

 
Filip har äntligen inhandlat sitt älskade macbookfodral. Det är av modellen BookBook Hardback Leather Case. Filip vägrade tala om vad det kostade, så ni som vill veta Filips extravaganta shoppingfasoner kan ju kolla upp fodralet på http://store.apple.com/se/product/H1149ZM/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback