København

Har velat åka till Köpenhamn ett litet tag nu. Åka dit och möta våren och svulla i allt det danska. Det får bli när jag har en bättre ekonomi eller när den danska kronan står lite lägre...

Tills dess njuter jag av minnena från skolresan vi i NV3 gjorde våren 2009 till just Köpenhamn. Aaah, det var tider det!


Christiania...



Saknar förresten alla mina amöbor! Vilka av er (även Ines som inte kom med på bild) befinner sig på rätt sida Sverige till påsk? Det verkar som det vankas reunion...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska kolla en gång till med killarna jag spelar in filmen med. Kanske att vi kan flytta inspelningen till nån vardag veckan innan eller efter påskhelgen (cross my fingers!!!) och sen bara ta första bästa tåg hemåt. Jag vill så gärna träffas!!! Vi har ju inte setts på nästan ett år nu :( INTE OKEY!!! <3

2011-04-08 @ 12:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback