I år kom tomten tidigt!

Dan var iväg och köpte lite julklappar idag. Hem kom han med ett stort avlångt till mig! Han sa att jag fick lov att öppna det nu, för det skulle bli så jobbigt att släpa runt det i hela Sverige sen. Tror ni jag kunde hålla mig eller? Nope. Och vad glad jag blev sen!



Ett staffli! Åh vad jag längtar efter att få måla! Så synd att jag inte har någon canvas som ligger och skräpar här hemma bara. Eller ska jag säga tur? Jag har ju trots allt tenta på tisdag och The Sims 3 distraherar mig redan tillräckligt mycket. Plus att jag redan har tre andra projekt på gång... Men när vi kommer hem i januari, då ska jag måla och kladda som bara faen!

Men vet ni vad det bästa är? Att jag har hela TVÅ julklappar kvar från Dan! Vem har sagt att julen är till för de små? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback