Geggiga självstudier

Efter en hel dag fylld med självstudier är det nu dags att dra sig mot sängen. Mina så kallade "självstudier" har idag dock mest bestått av att rita, rita och rita. Och shoppa lite. Och sova. Jag har under dagen färdigställt mitt lilla troll-projekt (se tidigare inlägg!) och ritat ett lite komplicerat höghus ur olika perspektiv (en grej till samhällsplaneringsprojektet). Men jag har även hunnit med en lite små-shopping idag också. Dock bara nödvändiga grejer! Och! Mina grejer från junkyard.se kom idag! Bra, bra, bra. 

Det ska bli spännande å se om jag kan somna nu, med tanke på att jag sov ungefär en och en halv timme förut... Kändes otroligt skönt då, men nu känner jag mig bara BLÄ. Känner mig alldeles geggig och seg hela jag. Förstår ni hur jag menar? Som tur är spelar det ingen större roll om jag inte somnar på fläcken, för jag har inga föreläsningar imorrn heller! Dock så ska jag tvätta... Men det är fredag imorrn! YAY!

Sov sött med er allihop!


Jag må vara 90-talist, men jag är ju faktiskt gjord på 80-talet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback