Svenska Spel

Idag när jag kom hem upptäckte jag att jag fått ett brev, ett mycket oväntat brev - från Svenska Spel! De undrade om jag ville delta i en undersökning om min relation och inställning till spel och lotter. Frågan är om de hade kunde valt en mindre olämplig person till den här undersökningen... Jag är nämligen helt ointresserad av spel - såvida vi inte pratar om Monopol och Alfapet. Till och med min mamma klagar på min attityd till spel. Hon tycker att jag är för oengagerad när vi spelar kort eller yatzy. Haha. Jag har nog helt enkelt den rätta spelgenen. 

Men jag deltog i undersökningen i alla fall. Anledningen var att man fick två tisslotter om man deltog. Och när man tänker på möjligheten att vinna lite pengar om man svarar på några kryssfrågor kändes det inte så jobbigt. Haha. Så nu får vi väl se om jag kan skrapa fram något när mina trisslotter kommer!


Can't read my, can't read my, no you can't read my poker face...

Kommentarer
Postat av: Dan

Svenska spel :)

http://www.youtube.com/watch?v=Pa_bCG6loUU

2011-02-15 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback