Kreativa bollar i luften

Kreativiteten är igång! Och som vanligt har jag många bollar i luften... Inte bra då jag är dålig på att avsluta grejer... MEN! Inspirationen infinner sig, så då är det bara att köra!

På gång nu:

* En eventuellt ny header
* Vantar (mönsterstickning oh my god!)
* Småklotter i PS med min kära Wacom Bamboo

Fick även ett helt plötsligt sug efter mina blyertsteckningar! Dock så ligger de i Haninge... Buhu! 

Ah! Galet detta! Kanske är det Slagsmålsklubbens låt Övningsköra som jäktar mig måntro? 


I'm getting better 


Framtida Muckla-tatuering. Någon som känner en duktig och billig tatuerare?

Kommentarer
Postat av: Tobbe

En kille i stenkullen som har gjort sebbes och jimmys tatueringar;)

2011-01-09 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback