Back to basic

Ja då har en dag tillbringats i Haninge. Kom fram igår kväll, blev mött av Dan som hade varit snäll och fixat både frukost och kvällsmat till oss. Och den mannen vet då hur han ska behaga mig, för han köpte sushi! Mums! Det är nog bland det bästa, när man blir serverad det man har varit sugen på väldigt länge. 

Efter en natt fylld med dålig sömn (vi är ju liksom inte vana vid att dela på en liten säng numera...) stod vi upp vid nio-tiden idag. Sedan dess har vi hållit igång. Dan har pluggat till sin tenta hela dagen och lagat mat till oss. Och jag... Jag har gjort massa saker! Jag har packat upp min resväska, städat bort julen (tjugondag knut idag!), skickat iväg min överklagan till CSN (angående återbetalningskravet för er som inte hänger med), handlat nödproviant, städat bakom spisen, gjort rent vattenlåset i handfatet på toa (tro fan att det var stopp i röret med all gegga!), ritat i PS, läst Nemi, spelat The Sims... och en del annat oviktigt! Har i alla fall fått gjort bort de jobbiga städuppgifterna och överklagan till CSN. Nu återstår det bara att hoppas på att de kan visa lite barmhärtighet. Speciellt sedan jag råkade köpa ett gulligt frimärke, som det stod "True love" på. Så nu kanske de mjuknar upp lite granna (troligtvis inte). 

Så, nu ska jag ta mig en kvällssmörgås och läsa lite i Stolthet och Fördom och Zombier. En bok med stort underhållningsvärde enligt mig!


En bild som jag funderade på att ha i min header, men den gjorde sig inte riktigt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback