Mina fötter dör

Åhej och hå! Mitt och Dans liv är för tillfället bara fyllt med massa inrednigsrelaterade grejer! Dock så klagar jag inte, jag älskar varenda sekund utav det, men mina fötter gillar det inte. För vi ränner hit och än dit. Idag har vi varit och besökt två konkurrenter till IKEA, nämligen Mio och EM. Och en sväng på Bolia.com (skittråkig butik förresten!). På Mio fyndade vi två brickbord som ska tjäna som nattygsbord i den nya lägenheten. Vi hittade även en soffa som vi med 98 % sannolikhet kommer att köpa. Skönt att det inte bara blir IKEA-möbler... Visst är IKEA bra, men man är ju lite rädd för att ens hem ska se ut som hämtat ur en av deras kataloger! En sund och härlig mix känns som det bästa. Därför beger vi oss även till Vårberg imorrn och drar på loppis! Hihi, ska bli roligt! 

Åh. Mina fötter är helt döda. Ska äta om en stund och därefter får det då bli ett fotbad! Och det med basta!


Här är de två brickborden. Har tittat på dem ett tag och idag såg vi dem på Mio och det
var kampanjpris på dem! 249 kr styck. Ni ska få se bättre bilder sen när de står i den
nya lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback