Sjung om studentens lyckliga dag!

Hej alla glada!

Befinner mig för tillfället på Sveriges framsida (även kännt som västkusten) hemma hos min familj. Är hemma på en liten snabbvistit för att fira min syster Viktoria och hennes pojkvän Emil som tar studenten. Wiho! Viktoria sprang ut igår och jag, mamma, pappa och Emelie var och kollade på spektaklet. Jösses vad många glada studenter! Jag önskar er alla lycka till i framtiden!
Och idag är det alltså dags för Emil att ta på sig sin vita mössa och fira hela dagen lång! Grattis! Förutom alla glada studenter så finns det en sak till att glädjas åt - maten. Åh jag älskar studentmat! Tur att det inte serveras så ofta, för då hade jag garanterat varit tjock!  

Lite bilder från Viktorias student:







Och till alla studenter här i krokarna: Ta det lugnt på Smögen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback