Skelett i garderoben

En av alla fördelar med att åka hem till mamma och pappa är att man hittar massa trevliga gamla grejer! Rotade fram min gamla jeansjacka. Fick den i present sist gång det var riktigt inne med jeansjackor. För typ tio år sedan alltså. Japp ni läste rätt, tio år. Jag har inte växt särskillt mycket sen jag kom i puberteten, vilket känns asnajs nu när man hittar sånna här godingar! Är det någon mer än jag som fortfarande kan ha vissa plagg från när man var typ 12?


Snöggt! Att den dock är lite trång över axlarna skiter jag fullständigt i!

Angående mitt flin: Jag fick precis reda på att jag klarade Strömningsläran! Äntligen! Blir en sväng till Bolaget sen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja, jag har en t-shirt som jag fick när jag slutade dagis, sitter visserligen väldigt annorlunda nu, men jag har den o sover i xD. Och hörru, vi måste ses nån dag!! :)

2011-06-17 @ 13:53:14
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback