Sommarläsning

Detta är vad jag kommer att läsa framöver i sommar:


Deckare, fysik, mode och religion. En salig blandning - precis som jag vill ha det.

Okej lite förklaring angående fysikboken och Bibeln: Fysikboken lånade jag för att jag har fått lite dille på Einstein och tänker repetera relativitetsteorin. Bibeln läser jag då jag vill veta vad som faktiskt står där i. Jag ser det lite som en skyldighet, då jag faktisk är medlem i Svenska kyrkan, lever i ett samhälle vars värderingar är baserade på kristendomen och har en uttalad tro att det finns något som står över människan och har skapat denna värld vi lever i. Ja jag vet, jag är en nörd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och jag kaninte äns läs de 30 första siforna i sagan om ringen för jag håller på att dö av utråkning de står ju inget intresant där så varje gång man försöker börja läsa så dör det helt. Du har något att fördriva tiden med iallafal. Hur går de med jobbet?

2011-06-17 @ 20:28:35
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback