I'm back!

Hej alla glada! Nu är jag hemma igen! Och jag ber om ursäkt för min sjukt dåliga uppdatering av bloggen. Dock har jag en väldigt bra ursäkt, jag har nämligen inte haft något internet sedan i måndags! Jag kom hem och skulle starta min router - men inget hände. Så det fick bli ett telefonsamtal till Comhem och nu några dagar senare har jag ny router och är uppkopplad igen! Har typ tusen saker att göra (konsekvensen av att vara borta en veckan...), så jag hinner inte skriva så mycket. Men jag tänker visa er en bild från min pyttelilla shoppingsväng idag.


Tre par trosor och två BH:ar från Lindex! Älskar trosorna med kaniner på! Så påskiga!

Borde egentligen inte shoppa alls, men jag BEHÖVER faktiskt nya underkläder. Sen var det ju även rea, allt som allt gick det på 220 kr. Kap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback