Tentakoma

Rubriken talar rätt bra för sig själv. En av två tentor är avklarade! Konstruktionstekniken är klar och Samhällsplaneringen återstår. Har ägnat eftermiddagen åt mat, Sex and the City och power nap. Har även pratat med mami och Dan en sväng på telefon. Nu är planen att jag ska städa lägenheten. Som pappa skulle ha sagt: Det ser ut som Beirut. Bombat alltså. Seriöst, så fort det blir tentaplugg har man inte tid med någonting annat än att plugga, äta, sova och gå på toaletten. Allt annat får bara falla i missär. Typ som omhändertagandet av kroppen. Efter varje avklarad tentaperiod får man liksom starta om den. Jag lovar, skulle någon skönhetsguru se mig nu skulle han/hon först svimma och sedan kräkas. Så länge inte vildvuxet råkar vara inne just nu vill säga...



Fråga inte.


Nu ska jag spela hög musik och försöka städa! 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: linda

Vad kul att du gillar bloggen. Får verkligen säga detsamma :)

2011-03-15 @ 20:05:50
URL: http://baduizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback