Trevligare mens

Jag vill köpa ett paket libresse. Inte för att jag råkar vara i ett trängande behov av bindor - utan för att om man köper ett paket så får man ett snyggt etui för bindor på köpet! Bra om man ska någonstan och inte vill att bindorna ska ligga alldeles nakna i väskan. Libresse har skapat en kollektion som heter Seven Sins. Sju synder - sju designer. Jag gjorde testet på deras hemsida för att se vilken som var min synd. Den var tydligen VREDE! Haha! Ska jag tolka det som ett tecken på att det är dags att tagga ner eller?



Vilken är din synd?


En stund senare sprang jag över en annan spännande mens-relaterad produkt. Hot Relief heter den. Det är ett slags värmeplåster som man kan fästa på magen vid till exempel mensvärk. Ska tydligen hålla värmen i tio timmar! Värt att testa kanske? 



Bilden är lånad från Amanda Rosende, som har fotat tjejerna bakom Hot Relief.


Najs med lite trevliga saker som förgyller/lindrar den mindre trevliga tiden då man har mens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback