Den nya musikgenerationen

Scream - Misfits

Äntligen! Som ni flesta känner till gjorde Spotify lite ändringar angående användarkontona den förste juni. Jag som är en mycket flitig Spotify-frekventerare tog mitt musik-ansvar och bytte till ett unlimited-konto. Palla att man inte kan spela samma låt mer än fem gånger i rad liksom... Men i alla fall! Nu har det som jag länge väntat på hänt! Man kan nu synka Spotify med sin Ipod! Så jäkla efterlängtat! Nu kan jag ha hela mitt musikbibliotek samlat på ett och samma ställe! Najs! Hoppas bara att de fixar så man kan lägga över Spotify på Ipoden snart också. Då blir det perfekt. Tills dess antar jag att jag kommer att fortsätta hänga på coola ställen som typ i piratviken. Hehe.
Jag tror att vi 90-talister (och även ni sena 80-talister, icke att förglömma!) i framtiden kommer att bli som dagens coola vinyl-samlare, fast en 2.o-verision. Vi kommer att lyssna på streamad musik och samla på CD-album som typ Nirvanas Nevermind. Lite plastigare, lite nyare, lite bättre.


På gång!

• Flytten flyttad en månad närmare i tiden, nämligen 1 juli!
• Bilder från Quarnevalen!
Berättar mer inom en snar framtid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback