Framkallning

Lät framkalla ett gäng med bilder härom veckan. Efter att ha varit hemma hos mor och far och kollat på alla barndomskort så fick jag en stark lust att börja framkalla mina digitala bilder. Varför är det ingen som gör det längre?! Det är ju mycket roligare att titta på riktiga foton, än att glo på dem på datorn! En helt annan känsla liksom. Jag rekommenderar detta folk - framkalla mera! Jag har bara valt ut bilder med personer, det blir mycket intressantare då. Visst att bilder på platser och föremål kan vara vackra, men de blir aldrig lika intressanta som de med människor i!

Så, nu återstår bara att fixa ett najs fotoalbum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg :)

2011-05-06 @ 20:34:11
URL: http://softsugarymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback